Sider

Translate

torsdag 15. mars 2012

Møte med forfatteren av Lobotomisten :)

Denne uka var jeg i Trondheim på bokmøte med Juritzen , Bazar og Front forlag. En meget interessant og begivenhetsrik kveld :) Masse gode bøker som kommer utover våren ble presentert og vi fikk med oss en god del leseeksemplar så følg med fremover, skal lese dem alle og de kommer på bloggen :)
Men det beste ved hele kvelden var jo å få møte 2 forfattere som skriver knallgode bøker. Sonja Holterman som har skrevet boka "Presteskapet".Kjempebra bok som virkelig anbefales! Og over her ser dere bilde av meg og Eirik Huseby Sæther som har skrevet den utrolige boka "Lobotomisten" :) Den har jeg blogga om lenger nede så dere vet jo hva jeg mener om den !!! Kjempeartig å få møte forfatteren og høre fra han selv hva han vil med boka, hvordan han skrev den OG han skriver allerede på en ny !!!! Hurra.....den gleder jeg meg til. Ønsker han lykke til med skrivingen.
Og dere.....skal dere lese bare èn bok i påsken så anbefaler jeg Lobotomisten !!!

1 kommentar:

  1. For en fin blogg, mange gode bøker du anbefaler. Likte "Presteskapet" veldig godt selv, men har "lobotomisten" til gode enda.

    SvarSlett