Sider

Translate

onsdag 18. april 2012

Bjørn Beltø er tilbake !!!!

Ja, hva skal en si??? 
Jo, Bjørn Beltø er tilbake....endelig :) Har venta i spenning på denne boka,og endelig kom den dumpende ned i postkassa på jobb. Jeg var kjapp til å knabbe den med meg før noen andre på jobb gjorde krav på den. Og jeg har lest, døgnet rundt, på senga, ved frokostbordet, på jobb ( fy da...), har jeg hatt et ledig minutt har jeg lest. For det er en murstein av en bok, nesten 600 sider !
Og så, er boka bra???
FANTASTISK !!! Helt og holdent akkurat hva jeg forventet av Bjørn Beltø og Tom Egeland :D Den er stappa med gåter, mysterier, koder, litt kjærlighetsdrama (wow...)kidnapping, munker, paver, Nostradamus`spådommer, hjerneforskning og historie....mye historie!! For noen kan det kanskje bli litt vel mye hopp tilbake i tid og historiske tilbakeblikk, men jeg liker det !! Det er så utrolig interessant å få med seg historiene bak historien, om du skjønner hva jeg mener. Her har nok forfatteren brukt mye tid på research vil jeg tro, og ære være han for det !! For det kommer til sin rett her, uten ville boka fortsatt vært spennende men ganske "flat" for å si det slik. Og slutten er meget overraskende, og muligens litt provoserende for noen, akkurat slik jeg liker det. Når jeg lukker den siste siden med et smil om munnen, DA har jeg lest en god bok :D Og denne er GOD, litt magisk, og helt fantastisk !!!!
Jeg skal faktisk lese den èn gang til, og denne gangen skal jeg ta meg god tid, lese sakte og innhalere historien !
Anbefales !!
Terningkast 6

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar