Sider

Translate

tirsdag 11. juni 2013

Inferno av Dan Brown


Jeg skulle ønske jeg ikke hadde lest denne boka.........enda! Jeg skulle ønske jeg fortsatt hadde den til gode.....for den er så utrolig bra! Dan Brown burde skrevet minst en bok i året...MINST! For en utrolig god forfatter, for en utrolig god fantasi og for en utrolig god historie !!
Her får vi servert alt det jeg liker så godt, et univers av hemmelige koder, symboler, hemmeligheter og en hesblesende jakt på en skurk og sannheten.
Robert Langdon trekkes atter en gang inn i en labyrint av hendelser. Denne gangen er det det litterære verket "Dantes Inferno" som danner kjernen i historien, og Langdon må slåss mot koder og symboler for å komme frem til løsningen....som er skremmende nok i seg selv !
Denne må bare leses og nytes! Nå er det lenge siden jeg leste Da Vinci-koden og Engler og Demoner men jeg tror nok jeg har mitt på det tørre når jeg sier at Inferno er MYE bedre enn de !! Her er det action og spenning fra første til siste side. Jeg elsker den og skal sannelig ta meg tid til å lese den EN gang TIL !!!
En soleklar  6er fra meg !!


  • Forlag: Bazar forlag
  • Utgivelsedato: 14 Mai 2013
  • Sjanger: Historie, religion, krim og roman i ett !!

2 kommentarer:

  1. Har bare lest Da Vinci koden og det gjorde jeg tidlig i år. Og den var likte jeg og ikke minst var den interessant. Har også Iskaldt bedrag og Tapte symbol i bokhylla - ulest. Jeg forstår at jeg har mye godt i vente.

    SvarSlett
  2. Inferno er absolutt til nå den beste boka, jeg ga høy karakter til det Tapte Symbol også men Inferno slo den helt ut! Jeg er enig og kommer til å lese den igjen. Den hadde alt og i hvert kapittel satt jeg nesten helt ute på sofakanten og tviholdt i boka for å få meg med hvert eneste ord!!

    SvarSlett