Sider

Translate

fredag 6. september 2013

Spennende og skremmende krim !

"Det henger en engel alene i skogen " av Samuel Bjørk....Samuel Bjørk er et pseudonym, hvilket vil si at vi egentlig ikke vet hvem forfatteren er. Men det jeg kan si om han er at denne forfattere er GOD på krim!!

En 6 år gammel jente blir funnet hengt i et tre, med kjole på, skolesekk på ryggen og et skilt rundt halsen der det står "jeg reiser alene". Politietterforske Holger Munch blir satt på saken og han vil hente inn den unge men veldig smarte politikvinnen Mia Krüger. Problemet er at hun oppholder seg på en øy i Trøndelag, psykisk nedbrutt og med et ønske om å ta sitt eget liv.Men Holger Munch klarer å overbevise Mia om at hun er viktig for å finne ut hva som skjedde med den lille jenta. Lite vet de om marerittet som venter dem....

Jeg vet som sagt ikke hvem Samuel Bjørk er , men for meg kan han være Jo Nesbø,,,,eller Jørgen Brekke....eller Jørn Lier Horst! Fordi dette er så BRA krim! Det er så velskrevet, så inn i hampen spennende og utrolig skremmende! Du leser kanskje ofte i anmeldelser at "denne boken klarer du ikke å legge fra deg", jeg har også skrevet det om bøker før. Bare tull, tenker du sikkert da, men i dette tilfellet er det helt sant. Historien drar deg inn, du bare MÅ lese et kapittel til for det er så grusomt spennende!
Dette er en av høstens aller beste krim.....seriøst!

  • Forlag: VigmostadBjørke
  • Utgivelse: 2 September
  • Sjanger:Krim


Men jeg må si at jeg venter på 2 krimbøker enda som jeg ikke har lest og som jeg håper og tror vil bli like så bra eller bedre....
og det er :
 "Heksedoktoren" av Eirik Huseby Sæther.....Lobotomisten 2.Har du ikke lest Lobostomisten, bok nr 1 så bør du gjøre det!  http://zeldajenta.blogspot.no/2012/02/lobotomisten-av-eirik-huseby-sther.html
du kan gå inn på denne linke og se hva jeg mente om den :) Så denne venter jeg på med spenning!!

Også denne da:
Denne må vel være bra? Den skal leses straks jeg får kloa i den :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar