Sider

Translate

tirsdag 16. juli 2013

Harry Hole er tilbake !

Så har da også jeg endelig fått lest Jo Nesbøs siste mesterverk "Politi" ! Ferietid og huset fullt av gjester er ikke særlig leservennlig, men jeg snek meg til litt lesing på senga hver kveld. Og denne var verdt hver en våkentime på natta !
På et sykehus ligger en hardt skadet mann i koma. Samtidig blir politimenn funnet drept på gamle åsteder for uoppklarte drap. Politiet står uten spor og Harry Hole mangler.....
Det er en kompleks verden Jo Nesbø tar oss inn i denne gangen. Jeg ble både overrasket og sint underveis, lo litt og grøsset ofte. "Politi" er faktisk utrolig bra. Jeg ble litt skuffet av Nesbøs forrige bok "Gjenferd", syntes den var langdryg og litt kjedelig.......men med "Politi" må jeg si Jo Nesbø har skrevet en av sine beste bøker, etter min mening iallefall ! Så har du ikke lest den enda så anbefaler jeg den på det varmeste,,,,den er virkelig verdt det ! :)

  • Forlag: Aschehoug
  • Utgivelse: Ute nå
  • Sjanger: Krim

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar