Sider

Translate

fredag 15. mars 2013

Like bra som Harry Potter !

Endelig, historien om Percy Jackson fortsetter !!
Gudene fra Olympus, Den forsvunne helten er fortsettelsen på Percy Jackson bøkene,av Rick Riordan. Og FY SØREN denne er bra! Jeg elsker Harry Potter og har aldri funnet fantasy som er like bra. MEN nå har jeg det! Dette er god, historisk, heroisk og fantastisk fantasy :)

Percy Jackson er forsvunnet, men her dukker det opp tre nye helter og halvguder. Jason, Piper og Leo må løse vanskelige og dødelige gåter når de må redde verden fra en forbannelse.Den store helten Percy Jackson er forsvunnet, så de må klare dette selv.
De møter alle slags farer, som Guder, Gudinner, kjemper og andre mytologiske skapninger. De tre vennene må jobbe sammen for å komme ut av dette i live. Og oppi alt dette, finner de Percy Jackson?

Jeg har lest alle 5 bøkene om Percy Jackson, men dette er desidert den aller beste! Den er full av greske guder, historie, spenning, mystikk og fantastisk fantasi. Det er ikke ofte jeg sammenligner noe med Harry Potter bøkene, men med denne serien kan jeg det.Med masse innbakt humor, utrolig gode kommentarer og spenning på hver side, veves denne historien sammen og blir til gull!!
Jeg elsker den og gleder meg til neste bok kommer :D
Denne fortjener virkelig 6 på terningen!!!


  • Forlag: Schibsted Forlag
  • Ute nå
  • Sjanger: Fantasy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar