Sider

Translate

mandag 9. juni 2014

Åndenes makt av Tom Strømnæss

Åndenes makt, de fleste av oss har vel sett de programmene på TVNorge.Nå har programlederen Tom Strømnæss skrevet bok om sine tanker og opplevelser i løpet av mange sesonger av Åndenes makt. Jeg liker det programmet veldig godt. Jeg liker alt som handler om det uforklarlige, overnaturlige og hendelser vi ikke kan forklare.Mange av oss har nok opplevd ting vi synes er merkelige og ikke helt kan forklare. Jeg har selv hatt noen opplevelser jeg ikke helt forstår, feks har jeg hørt vardøger og andre små opplevelser jeg ikke kan forklare. Så nysgjerrigheten stiger jo når man ikke helt skjønner hva som skjer :)

Tom Strømnæss sier selv at han aldri har trodd på spøkelser og ånder. Men gjennom boka får vi bli med han og teamet på mange merkelig og uforklarlige opplevelser som folk rundt om i Norge opplever. Det er mye fra episodene som har gått på tv, men også historier jeg ikke har hørt før. Og vi får  høre om ting som skjer når kameraene er slått av og som programlederen opplever og tenker. Kanskje må han revurdere sin mening om ånder?

Liker du åndenes makt vil du like denne boka. Det er spennende å lese om alt som foregår når kamera er avslått, hvor mye jobb det er å velge ut hvilke historier de skal ha med i programmet  og hvordan opplevelsene forandrer de som er med. Kanskje finnes det mer mellom himmel og jord en vi kan forklare ?
Hva tror du?


  • Forlag: Aschehoug
  • Utgivelse: Pocket 23 mai 2014
  • Sjanger: dokumentar


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar