Sider

Translate

fredag 16. desember 2011

Inn i det mørkeste hjørnet !

Selv om jeg har det jule-travelt både på jobb og hjemme så må jeg bare lese litt. Tenkte jeg skulle ha ei bok liggende hjemme for å lese litt nå og da. Valget falt på denne siden både Mona og Maggi sa at den var kjempebra. Vel, kjempebra var meget underdrevet, den er RÅBRA! Jeg klarte ikke å legge den fra meg ! Den er ganske så tjukk men jeg leste den på 3 dager, midt oppi julerushet. Jeg satt oppe på natta og leste, fordi den fenget meg så jeg ikke klarte å legge den fra meg !! 

Catherine har nytt singellivets gleder lenge nok til å sette pris på en god fangst når hun ser den. Flotte, karismatiske og morsomme Lee virker nesten for perfekt til å være sann.
Men han viser seg etter hvert å ha mørkere sider og hans uberegnelige, kontrollerende og av og til skremmende oppførsel fører til at Catherine isoleres stadig mer. Drevet til fortvilelse planlegger hun omhyggelig sin flukt. Fire år senere har Catherine begynt å overvinne sin engstelse og våger å tro hun kanskje er trygg. Inntil en telefonoppringning endrer alt.

Den er utrolig spennende, du må bare lese et kapittel til for å se hva som skjer. Denne anbefales på det sterkeste. Og det værste er at den kunne meget godt ha vært en sann historie, noe som gjør meg trist og sint på en gang !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar